Posted by: nizhama | April 17, 2008

blog blog dan blog

macam aku kata blog ni tempat menulis menulis dan menulis… taip taip dan taip… jangan fikir apa yang nok ditulis atau nok ditaip… tulis dan taip… taip dan tulis… yahoo….

Advertisements
Posted by: nizhama | April 16, 2008

tah apa-apa

tah apa-apa

saja buang masa kerja bertambun tangguh lepas tu tangguh lepas tu tension yahoo…

Posted by: nizhama | April 16, 2008

tension

tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tension tensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiontensiont

Posted by: nizhama | April 16, 2008

blog baru laa

Assalamualaikum wrt wbrt…

Tah cam na terbuat satu lagi blog, blog pertama kat nizhama2.blogspot pun tak terurus, bukak lagi satu blog, tapi ok gak buat pengalaman dengan wordpress ni, kalau orang tanya boleh gak story.. so kalau nok conteng-conteng tu elok jugak aku buat kat sini…

Posted by: nizhama | March 31, 2008

Hello world!

Welcome to WordPress.com. This is your first post. Edit or delete it and start blogging!

Categories